הזמנת בעלי מקצוע לוועד הבית

ועד הבית זקוק מידי פעם לבעלי מקצוע על מנת לטפל באחזקת הבניין. הכנו לכם מידע עבור ועד הבית בנושא הזמנת בעלי מקצוע לטיפול במרכיבים שונים בבניין המשותף

שתף תוכן זה


המעלית נתקעה בין הקומה הרביעית לחמישית, הגינה מוזנחת בטירוף והמים שדולפים מהרטיבויות שמגיעות מהגג יכלו להעלות את מפלס הכנרת... בקיצור – אין מנוס - צריך להזמין בעל מקצוע!

הזמנה של בעלי מקצוע יכולה להיות עניין של מזל – אפשר ליפול על בעל מקצוע רציני אשר יגיע במהירות, יעשה את העבודה שלו במקצועיות ובאדיבות, יגבה את הסכום הנאות לעבודה מסוג זה ואתם תשמחו לשמור את מספר הטלפון שלו. אבל – לא תמיד זה ככה. לא מעט קורה שבעלי מקצוע פשוט מבטיחים הבטחות על ימין ועל שמאל ולא מקיימים, לוקח להם הרבה זמן להגיע, הם מושכים אותנו הרבה ימים, בסופו של דבר מגיעים ונותנים חוות דעת קצת מתחמקת או שמנסים להכניס על הדרך עוד כמה עבודות שלא ממש נחוצות ולבסוף מקנחים במחיר מופקע.

המוקד לדייר – בית של בעלי מקצוע

פורטל בית משותף הוקם בשנת 2004 והוא משמש כיום כמאגר מידע, כמקום לקבלת תשובות לשאלות וכן לבית לקהילות רבות של דיירי בתים משותפים ולוועדי הבתים שלהם. המערכת של פורטל בית משותף מורכבת מדיירים בבתים משותפים והרעיון של הפורטל כולו הגיע מתוך צרכים ושאלות אשר עלו בשטח עצמו ומתוך רצון ליצור בית עבור קהילת דיירי בניינים משותפים וועדי בתים על מנת לשפר את איכות החיים בבית המשותף.

כחלק מן השירות הקימה מערכת פורטל בית משותף מאגר של בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים אשר היא מכירה ומפקחת עליהם (למשל באמצעות סקרי שביעות רצון של דיירים אשר מזמינים שירותיהם). בפברואר 2011 עלה לאוויר 'המוקד לדייר' במתכונתו החדשה, המסודרת והנוחה יותר לתפעול.

המוקד לדייר מציע מאגר של בעלי מקצוע מקצועיים ואמינים בתחומים רבים המקיפים למעשה את כל התחומים להם נדרשים בעלי מקצוע לעבודות בבית המשותף ובדירות עצמן. בעלי המקצוע אשר נמצאים במוקד לדייר עברו סינון קפדני על מנת להיכנס אל שורותיו, והם ממשיכים להיות תחת פיקוח המערכת על מנת לשמור על רמה גבוהה של בעלי מקצוע.

היתרונות של המוקד לדייר

המוקד לדייר מציע מגוון רחב של בעלי מקצוע רבים תחת קורת גג אחת, וחוסך לוועדי הבתים ולדיירים חיפושים ארוכים ומייגעים אחר בעלי מקצוע טובים ואמינים. המשתמשים במוקד ממלאים טופס פשוט בו הם משאירים פרטי התקשרות, ובעלי המקצוע חוזרים אליהם עם הצעה.

מערכת המוקד לדייר מאופשרת במספר בדרכים – באמצעות טופס 'צור קשר' אשר בו ניתן לפנות למערכת המוקד, באמצעות שירות מענה טלפוני וכן באמצעות צ'אט און-ליין. מערכת המוקד לדייר תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה.

מערכת המוקד לדייר מעמידה גם את עצמה במבחנים ובדיקות ועורכת סקרים גם בנוגע לשביעות הרצון מן האתר ומן השירות על מנת לשפר את השירות. בנוסף, למוקד מועלים תכנים נוספים כגון כתבות וטיפים בנושאים שונים אשר מסייעים לוועדי הבתים ולדיירים באחזקת הדירה ובאחזקת בניינים.

השימוש במוקד לדייר

פשוט וקל. המוקד לדייר מחולק לקטגוריות נוחות אשר כל אחת מהן מקבצת מספר בעלי מקצוע מתחומים קרובים (לדוגמא: הקטגוריה 'טיפול בגגות' מקבצת בתוכה בעלי מקצוע מתחום איטום גגות, הלבנת גגות, זיפות גגות וסיוד גגות).
אתם נכנסים אל התחום אשר בו אתם זקוקים לבעל מקצוע, ממלאים את טופס השארת פרטי ההתקשרות ובעלי המקצוע חוזרים אליכם עם הצעות לביצוע העבודה לה אתם זקוקים.

מוזמנים להגיב על הכתבה הזמנת בעלי מקצוע לוועד הבית:

שתף תוכן זה