צביעת הדירה: ממה מושפע מחירה

צביעת דירה: מכירים את הקטע הזה שאתם נוסעים לכם באוטו והרמזור האדום עוצר אתכם וכשאתם מסתכלים שמאלה פתאום אתם רואים שלט כזה נחמד וקטן

שתף תוכן זה


מכירים את הקטע הזה שאתם נוסעים לכם באוטו והרמזור האדום עוצר אתכם וכשאתם מסתכלים שמאלה פתאום אתם רואים שלט כזה נחמד וקטן על איזה תמרור שכתוב עליו "מבצע מטורף! צביעת דירה – 2,500 שקל בלבד!"?

גם אתם שואלים את עצמכם איך זה יכול להיות שאתם, שיש לכם דירת חמישה חדרים, תוכלו לצבוע את הדירה שלכם ב-2500 שקל בדיוק כמו ההוא שעצר כאן לפניכם, שיש לו בכלל דירת סטודיו של שניים וחצי חדרים?

אם שאלתם, אז השאלה שלכם במקום. כי באמת לא כל הבתים והדירות הם באותו גודל ועם אותם נתוני פתיחה לפני הצביעה, וכמובן שאי אפשר לתת הצעת מחיר לפני שלא רואים את הכלה... אז ממה מושפע מחיר צביעת הכלה, כלומר – צביעת דירה?

צביעת דירה לפי גודל הדירה

כמובן. מחיר צביעת הדירה נקבע בראש ובראשונה לפי גודל הדירה. ברור שדירת שצביעה של דירת שישה או שבעת חדרים תעלה הרבה יותר מצביעת דירה בת שני חדרים בלבד.

צביעת קירות או גם צביעת תקרה?

האם אתם מבקשים מבעלי המקצוע אשר צובעים לכם את הדירה לצבוע גם את התקרה או רק את הקירות? אם אתם מעוניינים בצביעת התקרה בנוסף לצביעת קירות הדירה, כמובן שמחיר צביעת הדירה יעלה.

תיקונים לפני צביעת הדירה

כמה עבודות תיקונים לפני צביעת הדירה בעל המקצוע צריך לעשות? האם יש חורים בקיר אשר עליו לסתום עם שפכטל? האם היו רטיבויות קשות אשר טיפלתם בהן וכעת צריך לגרד את החלק בקיר בו הייתה רטיבות והקיר התנפח? תיקונים לפני צביעת הדירה גם עשויים לייקר את עלות צביעת הדירה.

צביעת דירה

חומרי לצביעת הדירה

מחיר צביעת הדירה הוא גם פונקציה של עלות החומרים הדרושים לצביעה. ככל שהחומרים יקרים ואיכותיים יותר, מן הסתם עלות צביעת הדירה תגדל – בין אם אתם קונים את הצבעים בעצמכם ונותנים אותם לבעל המקצוע ובין אם הוא זה אשר קונה אותם עבורכם.

בחירת צבעים לצביעת הדירה

לעתים גם הצבעים עצמם ישפיעו על עלות צביעת הדירה, כלומר – אם אינכם צובעים את כל הדירה בצבע אחד אחיד אלא משחקים עם צבעים שונים על קירות שונים. מדובר לפעמים בצורך בשימוש בשני כלי עבודה במקום באחד (רולר, מברשות ועוד) ולכן לעתים יכול מחיר צביעת הדירה לעלות במעט אם אתם צובעים את הדירה במספר צבעים.

מחיר צביעת הדירה משתנה מדירה לדירה, אך חשוב גם שתדעו שמחיר צביעת הדירה משתנה מבעל מקצוע לבעל מקצוע. ייתכן שבעל מקצוע אחד ייתן לכם הצעת מחיר מסוימת על העבודה אותה אתם מבקשים, ויום לאחר מכן בעל מקצוע אחר ייתן לכם הצעת מחיר זולה בהרבה או יקרה בהרבה על אותה עבודה בדיוק.

לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק לפני שאתם סוגריםעם בעל מקצוע, ולנסות לקחת מישהו אשר קיבלתם המלצה על אמינותו, מקצועיותו והגינותו (כאדם, כי הוא נכנס אליכם הביתה, וכאיש מקצוע, כי הוא זה אשר תשלמו לו בסופו של דבר).
 

מוזמנים להגיב על הכתבה צביעת הדירה: ממה מושפע מחירה:

שתף תוכן זה