השבחת דירה להשקעה

איך הופכים את הדירה שלכם לדירה שווה יותר? לדירה כזו שכל קונה פוטנציאלי שייכנס אליה יגיד לכם – ''בואו נחתום עכשיו על זיכרון דברים''? שיפוץ דירה נכון יעלה את ערך הדירה שלכם פלאים

שתף תוכן זה


השבחת דירה להשקעה על ידי שיפוץ הדירה

איך הופכים את הדירה שלכם לדירה שווה יותר? לדירה כזו שכל קונה פוטנציאלי שייכנס אליה יגיד לכם – ''בואו נחתום עכשיו על זיכרון דברים''? שיפוץ דירה נכון יעלה את ערך הדירה שלכם פלאים.

איך עושים את זה?

איך הופכים את הדירה שלכם לאטרקטיבית לקנייה? על ידי שיפוץ דירה מקיף וטוב, אשר תחילה יעלה לכם אולי קצת כסף, אבל יחזיר את עצמו ואפילו יותר כאשר הוא יעלה לכם את ערך הנכס.
קונים פוטנציאלים מוכנים לשלם הרבה כסף עבור דירה משופצת שנראית טוב ושהם יודעים שהם באים כמו שהם עם הארגזים שלהם, ופשוט נכנסים לדירה לגור בה.

שיפוץ דירה בחמישה צעדים

אז הנה לפניכם חמישה דברים לא מאוד גדולים שיכולים להופך את הדירה שלכם לנכס יותר שווה ובעל פוטנציאל להימכר מהר יותר ובסכום גדול יותר:

1
. קירות פנימיים – אתם מכירים את הדירה שלכם טוב. אלו קירות מיותרים בתוך הבית? חשבו על מה יכול היה להיות לכם נוח יותר ולפתוח יותר את החללים בבית כך שהשהות והשימוש בו יהיו יותר נוחים, ואם לא מדובר בקירות תומכים שאי אפשר להוריד – פשוט שברו אותם. זה יעלה את הערך של הבית ואת כמות ההתפעלויות של הקונים הפוטנציאלים שלכם.

2. שיפוץ המטבח – מי שמגיע כדי לרכוש דירה יודע שמטבח טוב ומסודר הוא אחד המקומות הכי חשובים בבית. כחלק משיפוץ דירה חשבו על המטבח ושפצו ארונות ישנים, הוסיפו מקומות אחסון והפכו את המטבח למטבח שתמיד רציתם שיהיה לכם ולא היה לכם – זה יעלה את ערך הדירה.

3. שיפוץ מקלחת – בכל ההתרוצצויות של היומיום אנחנו רק מחכים להגיע כבר הביתה למקלחת חמה ונעימה. שיפוץ דירה שכולל שיפוץ מקלחת והפיכתה לנעימה ומרשימה יותר – מעלה את הערך שלה בהרבה.

4. ריצוף – לא חייבים להוציא המון כסף על ריצוף חדש, אפשר לחשוב על דרכים יצירתיות ומאוד מרשימות, כמו למשל חיפוי הריצוף בפרקט. פרקט הוא דרך מאוד טובה להעלות את הערך של הדירה, רצפת עץ חדשה ויפה גורמת לתחושה טובה של בית נעים ונקי. גם זו דרך להעלות את ערך הדירה שלכם.

5. סיוד וצבעי הקירות – אין כמו דירה שנכנסים אליה והקירות חדשים ומושקעים. לפעמים ההבדל בין דירה שהקירות שלה מלוכלכים ומלאי חורים לדירה שהקירות שלה נקיים מחורים ומסוידים זה כל ההבדל שצריך כדי להרשים קונים.
 

מוזמנים להגיב על הכתבה השבחת דירה להשקעה:

שתף תוכן זה