שיפוץ אמבטיה

שיפוץ אמבטיה ניתן לבצע במספר אפשרויות. צביעת אמבטיה או הלבשת אמבטיה אקרילית על הקיימת

שתף תוכן זה


שיפוץ אמבטיה ניתן לבצע במספר אפשרויות

צביעה
הלבשת אמבטיה על הקיימת.

צביעת אמבטיה

בדרך כלל מבצעים שיפוץ אמבטיה על אמבטיות פח שקיבלו לכלוך רב או חלודה במשך השנים.

לצורך הצביעה יש לנקות את האמבטיה היטב, אפשר בתחילה במי אש מדוללים או בחומרי ניקוי חזקים אחרים.

לאחר מכן יש לעבור על האמבטיה בנייר זכוכית מידה 0 (אפס) ובעדינות על מנת ליצור משטח חלק.

ניתן לקנות ברשתות צבע מיוחד לצביעת אמבטיות. הצבע קיים בספריי אמייל מיוחד או בצבע אמייל באמצעות מברשת. במידה ומשתמשים בספריי יש להתיז בעדינות כל פעם שכבה דקה ולהמתין כ 15 דקות בין שכבה לשכבה עד אשר מקבלים שכבה מבריקה. במריחה באמצעות מברשת יש לצבוע בעדינות רבה עם מברשת עדינה במידה של כ 7 אינטש לפחות פעמיים ולהמתין לפחות שעתיים בין צביעה לצביעה.

המלצה שלנו מניסיון – אל תעשו את זה לבד. בעל מקצוע ידע לעשות את זה יותר טוב מכם והתוצאה תהייה הרבה יותר מוצלחת. בעל מקצוע בתחום ידע להביא את האמבטיה למצבה הראשוני והחדש.

הלבשת אמבטיה אקרילית על הקיימת

דרך אחרת לחדש את האמבטיה היא באמצעות הלבשת אמבטיה אקרילית מוכנה על האמבטיה הקיימת. זו כמובן עבודה רק לבעל מקצוע מיומן. בעיקרון יש לנקות את האמבטיה הישנה כפי שצוין מעלה, למרוח חומר דבק מיוחד בשכבה בעלת עובי קבוע על האמבטיה הקיימת ולהניח עליה את האמבטיה האקרילית.

קחו בחשבון כי עובי האמבטיה יצטמצם בכ 5 ס"מ שזה עובי האמבטיה האקרילית.

היתרון של חידוש בהלבשת אמבטיה אקרילית על הישנה הוא בתהליך עבודה קל יחסית, מהיר ונקי. כל התהליך אורך כ 3 שעות ואחרי כ 15 שעות ניתן להשתמש בה.

מאידך, יש לטפל באמבטיה אקרילית בזהירות. לא לנקות אותה בצמר פלדה או סקוטשברייט על מנת שלא לשרוט אותה. את הניקיון יש לבצע באמצעות חומרים נוזליים עם ספוג.

כמו כן יש להיזהר לא להפיל חפצים כבדים וחדים על האמבטיה מאחר והיא יכולה להיסדק.

אמבטיה אקרילית בנויה משתי שכבות.

שכבה ראשונה עליונה מיציקת אקריל (אחד הפולימרים) ושכבת חיזוק מפיברגלס בעובי של כ 3 ס"מ השומר על חוזק האמבטיה. האמבטיה האקרילית מגיעה בדרך כלל בשני צבעים, לבן וקרם ובגדלים קבועים כך שלא לכל אמבטיית פח ניתן להרכיב אמבטיה אקרילית.

מוזמנים להגיב על הכתבה שיפוץ אמבטיה:

שתף תוכן זה